torsdag 5 november 2009

Sundsvall 5


Nu har jag gått vidare.
Gick en härlig promenad genom Sundsvall och intalade mig att jag var med i fotoklubben.
Ja, du ser ju själv.
Har kollat 10 bildspel och snackat om dom. Varit ute och ätit och snackat mer.
Duktiga och trevliga studenter.
Lisa Björk gjorde en historia om lumparkillar.
Sandra Lundin en härlig roadmovie där hon liftade fram.
Robin Benigh om en fotbollskille som hette Mulle.
Birgitte Meidell Roald om sin pappa. Mycket starkt och bra.
Maria Fossdal om en kille som fick knät knäckt.
Jimmy Croona om en mycket mysko kille som sa att han var 1000 år.
Amanda Östberg om en flicka från Irak.
Josefine Sörensson hängde med ett dansband.
Jonas Tannfors gjorde en grej på sin mormor.
Anders Nordlén om en boxartjej.
Alla var duktiga och hade rätt inställning. Det fanns en glädje.
Det var roligt och tidigt i morgon väntar nya "offer" så det är bara att gå till sömns.
Natti-natti, jag bjuder på lite fotoklubbs-sundsvall.
Jag kallar alla bilder för:
" no line on the horizon"
eller är det för att jag lyssnar på den?



1 kommentar:

Monika Miranda sa...

Fint Dareberg!
Det var trevligt att ha er här dessa två dagar.
/ Monika

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden