torsdag 5 november 2009

Sundsvall 7

Hemma igen och helt imponerad av eleverna i Sundsvall.
Shit, vad dom jobbat på och gjort det bra.
Idag var det:
Ana Osap som gjort en grej om en utvecklingsstörd kille
Johan Engman som hängt med samer
Kristoffer Hellman hade gjort ett fint porträtt på en äldre dam i skogen
Carolina Wahlberg hade hittat en 19 årig tjej som levde på 40-talet
Simon Eliasson hade hängt på en stor båt i 10 dagar
Monika Miranda Maureira hade varit med ett sexigt par
Lena Ledin Andersson hade gjort ett fint porträtt på sin mormor
Sanna Dolck gick och tog vaccin
Robin Lorentz-Allard hängde med en sopgubbe
Daniela Nilsson hängde med en fotomodell
Tobias Welander spelade spel
Cathrine Levàn hade gjort en fin och känslig cancergrej
I morgon är det fredag och jag kan lova lite veckans bilder på morgonen.
Är du fotointresserad?
Då har jag lite godis till dig på lördag också.
Stay tuned, tror jag man säger.

2 kommentarer:

Claes T sa...

Jag blir nyfiken! Finns studenternas grejer på nätet?

Lars D sa...

Hej Claes

Ja, det ska komma på en hemsida nära dig inom kort.
Då lägger jag ut det här såklart.
Hoppas allt är bra med dig.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden