tisdag 1 december 2009

SAS


Jag går fortfarande igenom min hårddisk här på jobbet. Den här bilden är den äldsta som ligger i min Lacie.
Den är tagen 2007 men den ratades och Frennesson fick ta om den istället.
Sånt händer men nu är den ju publiserad i alla fall.
Min dotter är med mig idag på jobbet, hon kollar Ice age och har feber.
Hon kräver Kinamat så snart blir de det.
Nästa vecka ska jag till Nordens fotoskola. Det blir roligt.
Försöker boka flygbiljett upp och Malmö- Stockholm kostar 4384 kr.
Det kan jag väl hellre flyga till New York för va?
Kollar Köpenhamn- Stockholm samma tider och då blir det 1176 kr.
Skönt att bo så nära Köpenhamn, många fördelar.
SAS då, ähh vi pratar inte om det va?

5 kommentarer:

Lars Dafgård sa...

4384 var till och med dyrare än de 3000 jag måste betala när jag ska ner till hustrun. Sjuka priser.

Lars D sa...

Ja, visst är det sjukt? Men sjukt är ju också att man inte ser det inlägg.
Märkligt.

/LarsD

Lars D sa...

Jo men nu syns det igen.
Märkligt det där inga...

Lars Dafgård sa...

Här skulle vem som helst kunna tro att du tappat förståndet för ett ögonblick. Men vi låtsas som det regnar och hoppas på en sjukt bra och rolig dag i morgon.

Syns det?

Nu då?

/Lars.

Lars D sa...

Haha, nej men det gör ju inte det...
Det står 3 kommentarer men det finns fyra.
Håller jag på att bli galen eller.

Okej, vi låtsas som det regnar bara...

Må fin-fint.


/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden