lördag 23 januari 2010

Dunkers


Idag tog jag med mig min 8-åring till Helsingborg.
Dunkers kulturhus.
Jag gillar det stället, det är fint där. Bara att va känns bra.
8-åringen klämde en macka och jag en kopp te och så satt vi och tittade ut på vattnet.
Solen sken och vi fnissade mycket.
Vi tittade på Anna Claréns bilder som hänger där just nu.
- Jag känner Anna lite, sa jag.
- Då kan du se hennes bröst här, sa 8-åringen.
Vi tittade vidare och hon var nöjd med besöken.
Jag fick inte ur henne något exakt betyg men hon var glad när vi åkte hem igen.
Inte för att vi åkte hem alltså.
Vi träffade den nyligen pensionerade Kalle Lind som hade druckit kaffe också.
Bara en sån sak.

1 kommentar:

Håvard Flaatten sa...

Flott stemningsrapport.
Spennende å følge dine gode fotos.
mvh
Håvard

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden