onsdag 27 januari 2010

Släplift


Shit! Snart är det OS igen. Jag har gjort de sista 6 olympiska spelen.
Men det är klart jag kommer sakna det.
Jag får sms från min vän Jonas och han ska ju dit. Jag kommer sakna honom.
Kolla ett inlägg här om honom om inte annat.

OS är bara så roligt att göra som fotograf. Det är tufft och jobbigt och börjar man gnälla om det så är det kört.
Då är man fast i det, man ska behålla glädjen hela vägen.
När vi var i Turin 2006 så sa jag och min kollega Peter att det var lätt hela tiden.
- Det är lätt att vara på OS, sa vi i pressrummet.
Det där retade upp många men vi fortsatte och det höll ju uppe vårt humör.
- Det var lätt! och då också roligt.
Sydsvenskan kommer skicka både Peter och Hussein den här gången.
Kent och Anja också och jag kommer skriva mer om det men framför allt kommer jag sakna det.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden