torsdag 4 februari 2010

Styrelsen

I veckan hade vi styrelsemöte i PFK södra.
Vill du att jag skvallrar lite om det? Vi är ett otroligt härligt gäng. Det är just de här damerna och herrarna som gör att man pallar vara med i styrelsen och som gör det så roligt.
Torbjörn Andersson, Emma Larsson, Jenny Leyman, Daniel Nilsson, Anders Hansson, Bonny Håkansson, Ingvar Andersson och jag.
I tisdags var vi alla utom Ingvar vilket vi saknade mycket men han kommer nästa gång.
Vi summerade året och planerade lite för framtiden. OM vi blir omvalda vill säga.
Så mycket kan jag inte skvallra mer än att boka redan nu in årsmötet som blir torsdagen den 25 mars.
Vi har mycket godis på gång. Kom, när det är dags.
Ingen bild till detta dock, jag tog en på Jenny och Emma som satt mitt emot mig men nej, jag hoppar den.
Dom ser galna ut och det är dom inte.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden