lördag 27 mars 2010

2010-03-27


Det är lördag.
Våren eller nästan sommaren som kom i veckan är som bortregnad idag.
Det öser ner.
Brundin tar veckans bild från Dubai, Ulf T fixar texten och kung Gillberg fixar redigeringen.
Idag hänger vi vår utställning i Sövde. Pressvisningen är klockan 13:00.
Pressvisningen liksom...
Det sägs att YA kommer.
För dig som inte visste det så ska Sydsvenskans fotografer ställa ut på Sövde äppelmusteri under konstveckan i påsk.
Helt frivilligt var det och inga regler, temat var äpple och fick jag inte in mer än 10 bilder så la vi ner det.
Det handlar inte om några pressbilder eller dokumentärbilder direkt.
Jag tror vi är uppe i 17 bilder som vi ska hänga idag alltså, ute hos fabrikören Bonny.
Bävman har fått kalla fötter så jag vet inte om han backat ur, vi får se idag.
Det ska bli roligt och jag ska försöka rapportera direkt från musteriet.
Vi hörs.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden