tisdag 27 april 2010

Hur mår den svenska bildjournalistiken? 4


Jag anländer människobyn 2 timmar senare än det var tänkt.
Tack SJ.
Jag satt tryggt i mitt säte och hann ju mycket annat så det var fint så, man kan säga att SJ gav mig 2 extra timmar.
Typ.
Det blev bara lite stressigare vid ankomsten. Taxi ut till Jonas och hans fru J.
God mat, trevligt sällskap och en hel del foto även här. Det är skönt att sjunka ner i deras hemmamiljö och gästfriheten lyser.
Frun J har alltid något härligt i rockarmen som den här gången gjorde mig riktigt imponerad.
Jonas är jag alltid imponerad av.
Tack så mycket för en fin kväll, ni är härliga ni.
Nu vaken på Kungsholmen och på gatan går en kvinna, förmodligen på väg till jobbet.
Eller till tandläkaren.
Nu kör vi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet att du kan få ersättning från försenat SJ?
Tänkte många bäckar små till Sds, så ni kan köpa in fler snygga bildjobb från ÅW.

Ny tid ny strid. Inga sura miner och vårdepp här inte.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden