lördag 29 maj 2010

JyllandsPosten


Idag har jag varit på Jyllands-Posten och snackat för dom.
Men det blir ju nästan löjligt att ha världsfotografer som Casper Dalhoff, Stine Larsen och Jan Dagø framför sig.
Plus alla andra som jag inte känner till så gott. Väldigt spännande, kul och inspirerande.
Väldigt, väldigt duktiga fotografer alltså och Stine var ju på korvkväll hos oss i torsdags.
Mycket, mycket bra var det. Tack Stine om jag inte sagt det.
Jag hoppas verkligen att det gav något för dom men det var ju också dom som bjudit in mig.
Deras diskussioner fortsätter förmodligen hela kvällen och det hade varit roligt att vara med och lyssnat.
JP har man ett system så att man jobbar in ledigt så efter 6 år så får man vara ledig 2 månader.
Tydligen har de ett liknande system på Poltiken men där är det 3 månader.
Vilken bra grej.

Hur många tidningar i Sverige tror du har färdiga lådor med vin som man kan ge bort till gäster?
Hand upp.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden