onsdag 26 maj 2010

Praktikant-fem-kamp


Igår kväll var det Tivoli i Köpenhamn som gällde.
Jag och praktikanterna och deras handledare.
Emma, LeifÅ och så Anna-Karin och Kristoffer alltså. Lite av en årlig grej vi kör i maj.
Praktikanterna mot oss andra.
1:a LeifÅ (119 poäng)
2:a Jag (47 poäng)
3:a Emma (42 poäng)
4:a Anna-Karin (30 poäng)
5:a Kristoffer(28 poäng)

Ja, ni ser ju vilken utklassning. Gammal är äldst.
Men frågan är om inte den där pilbågen drar iväg poängen för mycket, förra året har jag för mig det var Anna Wahlgren som lyckades där och vann hela grejen.
Det var en härlig kväll i allafall och Emma körde oss så fint.
Hon fick också stå och heja på oss när vi andra avrundade det hela med en karusell.






1 kommentar:

Anonym sa...

Bilden på er fyra i demonen tycker jag skall vinna "veckans bild", jag skrattade så tårarna ran.
Kungakram

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden