söndag 30 maj 2010

Sverige-Danmark 3


Men otroligt vad glad jag blir när det kommer en bild från Stine.
Som tack för mitt föredrag hos dom så har dom skickat en bild på sig själva.
Tack så mycket, det gör mig riktigt, riktigt glad och "brogrejen" mellan svensk och dansk bildjournalistik fortsätter.
När jag var där saknade jag Lars Krabbe, han har jag träffat några gånger på sportevenemang men också någongång tillsammans med den övertrevliga och härliga kollegan Jens Dresling. Lars är också en fin kille så det hade varit roligt att ses men han hade konfirmation och då förstår jag honom mycket väl.
Vi får kanske sätta ihop en kväll på tivolit någon kväll?
Tack Stine och hälsa alla, det låter som ni hade en trevlig kväll.
Stine sitter längst till höger.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden