torsdag 3 juni 2010

Färdig


Känner mig helt färdig efter en lång dag fullmatad med information.
Dagen började fint med att Kristoffer visade lite grejer i final cut som jag inte hade kläm på. Vi har pratat om det hela våren och i morgon är det hans sista dag.
Panik. Tråkigt känns det också, Kristoffer är en skön kille jag gärna lärt känna ännu mer.
Han ställde dessutom in mina kameror så nu har jag "filma snabbt" på C1 och "filma bättre" på C2.
Tack Kristoffer, jag är riktigt glad för det.
Nu kan jag det lite, lite bättre och i sommar är det jag som åker till min kompis Göran som jobbat med det i 10 år.
Kompis, jag har några frågor bara...det går snabbt...
Kolla gärna in Kristoffers grej här som du ser en skärmdump här ovan.
Jag länkar också till Lars Dafgårds grej om undervattenrugby här och du ser en skärmdump nedan.
Nu måste jag bara hitta tiden att sitta ner och känna in de nya handgreppen men framför allt hitta tiden att göra några grejer.
Sen är de ju det där med att hitta historierna också och det kanske är där vi fotografer borde lägga mest tid men det är ju nya grejer hela tiden. Teknik och annat.
Kul är det.
Men jag vill inte halka helt efter de här herrarna nu så nu är det bara att jobba, jobba, jobba.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden