tisdag 29 juni 2010

Nu dog bloggen?

Jag har vaknat och ska lägga upp ett nytt inlägg i bloggen men när jag ska lägga in en bild säger blogger att jag tyvärr överskridit min tilldelade kvot för bilder.
Jaha, inga bilder alltså?
Hur ska jag göra nu, ska jag starta en ny eller lägga ner?

Höll på att glömma tipset jag skulle skriva om. Christopher Morris är fotografen som åkte på alla konflikter i världen.
Förr. Sen blev han pappa och la av med det. Började istället jobba med vita huset för Time. En månad fick man vara med presidenten och sen var det en månad för Newsweek. Sådär rullade det på.
Nu har han varit och gjort en grej om oljan i USA och du ser det här.
Ingen skärmdump alltså.

När jag ändå är igång kan du också passa på att se Pontus Hööks bildspel om oljan här.
Jag kan ha tipsat om det förut men det passar fint igen i så fall.

5 kommentarer:

Pontus Höök sa...

Du kan köpa mer space. Här hittar du de olika prisnivåerna: http://picasa.google.com/support/bin/answer.py?answer=39567

Anonym sa...

Du får inte lägga av med bloggandet.
Caroline

Anonym sa...

Köp mer utrymme och fortsätt.

Ugglan sa...

Gör som jag, ladda upp dom på photobucket.com och lägg upp dom här! Då kan du också ha större bilder!

Anonym sa...

Jag är nästan beredd att donera de $5 som krävs för att det hela. Och lever jag sedan år under existensminimum.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden