fredag 19 november 2010

Sturup

Sitter på flygplatsen och gör en ny inställning på min mail och plötsligt rasslar det till och alla mailen rinner in igen.
Allt hängde sig så Q-bransch fick fixa till allt men dom löste det inte riktigt.
Nu är det fixat och jag känner mig lugn igen.

Det är fredag och jag är ledig idag. Det känns precis som förra gången lite surt att missa vårt veckomöte, fredagsbönen.
IDK har nominerat och Hussein håller i det.

Men jag får ta det.

Jag är på väg till en av årets höjdpunkter. Jag, Tobbe och Jonas träffas åtminstone en helg om året och fokuserar helt på bilden.
Det brukar vara fruktansvärt givande, berikande och inspirerande.
Jag ser alltid fram emot det och nu är det dags och då får jag tyvärr hoppa fredagsbönen.
I år kör vi det i Umeå så nu kommer flygplanet som ska ta mig halva biten upp till Stockholm åtminstone.
Jag rapporterar mer, det är ju lätt och kul när jag är på resa.

Du får nog reda på vem som vinner veckans bild här ändå, jag hoppas på rapport från mina vänner i blå soffan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi rapporterar till dig. Njut nu ledigheten, kram

Erik Åström sa...

Hälsa mitt kära Umeå från mig :)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden