söndag 27 februari 2011

Planeringen



Folkrace i Helsingborg och året är 2002.
Nu i denna stunden är det söndag och jag sitter och planerar veckan innan det är dags igen.
2 stycken gig (föreläsningar) har jag denna veckan. Ett imorgon direkt på morgonen i Malmö arena.
Ja, det låter som det kommer 16 tusen men så är inte fallet såklart.
Det är tidningens dagredigerare så det ska bli väldigt kul. På tisdag morgon är det Ystads Allehanda som ska få sig en portion.
Det blir också roligt såklart.
På tisdag som är månadens första tisdag ska vi ha någon jag kallar kunskapskväll.
Förra året hade vi biokväll första tisdagen i varje månad. Nu byter vi koncept och kör kunskapskväll istället.
Det ska bli väldigt spännande och jag återkommer med mer om det senare.
På torsdag fyller Brundin år och på fredag är det Henrik som håller i bönen.
På fredagen avslöjas också danska årets bild och det hade varit roligt att vara på plats men jag kan inte tyvärr.
Det blir en fin vecka, det känns så.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden