onsdag 9 februari 2011

Stjärnorna på slottet eller fångarna på fortet.


Foto: iPhone

Låt mig säga att jag smörjer kråset på slottet. Nu gör jag inte det men igår var det så.
Alla chefer på jobbet hade konferens och efter lunchen skulle jag snacka vilket jag också gjorde.
Det var nervösare än vanligt tyvärr. Men jag tror det gick bra. Många sa det efteråt och under föredraget så var det många skratt och skratt är skönt för magen tycker jag. Det var också många kollegor som verkligen ville att jag skulle komma till just deras avdelning och köra samma sak där så det får jag nog se som ett gott betyg ändå.
Jag har lärt mig hur man får upp den där klockan i Keynote också så nu har jag de senaste gångerna satt en sport i att komma så nära angiven tid som möjligt.
Daniel, vår chefredaktör bad mig snacka en timma.
59:45 sa jag att, ja det var det jag hade och tack.
Yes!


Foto: iPhone

Nu då?
Jo, nu sitter jag och jobbar ikapp det jag missat med utsikt över sjön och lyssnar på Depeche Mode hör och häpna.
Det är inte vanligt men det var vad som sattes på idag.
Det är vackert och maten var ljuvlig igår. Jag är inte säker men jag tror det var 5-6 rättar allt som allt.
Fint så.

Nu ska jag godkänna några fakturor och sedan dra in till redaktionen.
Imorgon väntar resa till Sundsvall.
Kul dagar.


Foto: iPhone

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden