söndag 13 februari 2011

Sundsvall 13



Det hände mer i Sundsvall. På lördagen började det med KlaraG direkt på morgonen. Tyvärr kom jag lite sent men smög in och satte mig.
Efter det var det Nils Jakobsson som jag såklart känner sedan tidigare. Han höll en rolig föreläsning och berättade om sportfotografins problematik på ett fint sätt.
Efter lunch höll också Morgan Norman en inspirerande föreläsning och som avslutning på den dagen så var det engelsmannen Drew Gardner tur. Han jobbade med plåtningar som filminspelningar och byggde flera bilder och klippte och plockade.
Rökmaskin gillade han också. Kanske inte min favorit i Sundsvall men det verkade vara en rätt kul kille ändå.
Nu är jag som sagt hemma igen och känner mig väldigt trött i huvudet. Det blir en tidig kväll på kudden.
Inspirerad och glad för att få vara med Kalle några dagar.
Många skratt och mycket inspiration bara det.
Tack Kalle.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden