onsdag 30 mars 2011

Dagens post


Foto: Jonas Lindkvist/DN

Okej jag släpper drömmarna nu. Idag vid hemkomst hade jag 5 härliga kuvert/paket adresserade till mig.
Det är fint det.
I det första paketet låg Årets Bild boken. Med den följde ett bildspel med historiska bilder. Jag ser den nu.
Sen var det två "atthämtapåpostenpaket" som jag inte vet vad det är. Så härligt.
I det fjärde låg det en bok som min vän Jonas Lindkvist har köpt åt mig som Tomasz Gudzowaty har gjort.
Så fin och så snällt av dig Jonas. Jag blir både glad och rörd, att du köpte den sista på galleriet till mig.
Tack snälla.

Sen kom det också en deklaration som vill att jag ska betala ännu mer i skatt.
Det gör jag gärna, det är fint men det hade varit bättre om någon delat upp det under året.
Ja, ja.
Summan är ändå glädje.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden