torsdag 31 mars 2011

Sista dagen


Foto: Johanna Syrén

Idag är det sista dagen på första kvartalet av 2011. Summering.
Inte här, men i mitt huvud.
Vad är bra? Vad är dåligt?
Rätt och fel.

Jag hämtar paketen på posten. Ett objektiv som jag beställt och en bok.
Johanna Syréns bok Shaken! (Not Störd). Köp den du också, den handlar om Gladahudikteatern och jag har precis sträckläst den.
Petter Karlsson har skrivit den. Fina historier. En feelgoodbok helt enkelt och bryr du dig om bildjournalistik så köper du.
Okej?
På bilden Maja Karlsson och jag har lånat bilden av Johanna, hoppas att det är okej.

Imorgon är det både fredag och ny månad. Vi har lite skoj på gång med utställning och sen fredagsbönen.
Jenny Leyman kommer och berättar om sin afrikaresa.
Det blir fint.

Jag får förresten ett besked om att dom två 50mm objektiv jag beställt är svåra att få tag i.
Canons fabrik ligger eller snarare låg i Sendai.

1 kommentar:

Johanna Syrén sa...

Självklart, helt ok! Tack för fina orden från Johanna.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden