torsdag 21 april 2011

Hur var det man gjorde nu igen?



Okej, jag vet jag kom precis hem från Borås och nu packar jag för nästa resa.
Tempot är lite för högt men för mig är det bara att åka med.
Nu är det en tjänsteresa och jag måste säga att jag är något ringrostig på det.
På resandet alltså. Annat var det mellan sådär 1995-2000 då jag var på tjänsteresa lite mer än 3 år av dom åren.
Sen gick det ner något under 2000-2005 och på slutet har det alltså inte blivit mycket alls.
Sist jag försökte räkna efter så har jag nog varit på resa mellan 6-7 år av mina 18 år på Sydsvenskan.

Under den där perioden var allt packat hela tiden. Nu får jag leta efter sladdar och laddare.
Jag känner en oro för att glömma något men det fixar sig, det ligger ju här på sängen.
Nu ska det ner i väskan och så bär det av imorgon väldigt tidigt.
Kul som bara den.

Sen var det ju det här med ringrosten när det gäller fotograferandet också.

Bra att jag sydde massa nya påsar i helgen så jag kan packa fint.
Sa jag att mina påsar (23) som jag sydde i julas är slut.
Lugn och fin nu.

1 kommentar:

Daniel Nilsson sa...

Det är ju ändå bra att du inte packat på länge och sen ligger allt ändå bara där under täcket på sängen ! Måste varit lite knöligt att sova på bara.. hahaha! =)
Lycka till på resan!
Skall bli roligt att se!

//D.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden