söndag 15 maj 2011

I torsdags



Både jag och blogger har legat nere som du märkt. Nej, ärligt talat så har blogger, det verktyget jag använder för att kunna blogga legat nere och jag har inte kommit in och kunnat skriva. Sen har dagarna rullat på som bara den kan jag lova.

Det började i torsdags. Dagen började med att Åsa Sjöström visade mig en serie bilder som är så bra så att jag hade svårt att sova senare på kvällen. Ja, du ser henne på bilden här ovan förresten.
Dagen löpte på och på kvällen hade vi PFK möte och det var Lars Brundin som hade världspremiär på sin film "Från Finja till världen".
Det var en helt otrolig upplevelse och filmen är riktigt, riktigt bra. Jag blir förvånad om inte du också kommer ha chansen att se den på en TV-station nära dig inom en framtid.
Det var en fin dag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden