måndag 20 juni 2011

New York 10



Grafitti gillar ju jag. Det kan dessutom vara så att just NY är grafittins hemstad.
Idag passerade jag den här väggen och tog en bild med min telefon och på samma gång passerade två kvinnor och den ena påminde den andra om vilken fantastisk konst det finns just på den här väggen och så tog hon också en bild med sin telefon.
BH foto har expanderat en våning till sedan jag var här senast. Då tror jag det var begagnat där uppe.
Det är en sjuk affär på många sätt och även en söndag, eller kanske allra helst en söndag var det proppfullt med folk.
Jag var glad att jag skrivit ut på papper vad jag skulle ha så gick det snabbt och smidigt.
Idag är det måndag men det var jag inte riktigt medveten om förrän nu.
Det är skönt alltså.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden