tisdag 19 juli 2011

Ångest



Sen jag blev chef för 2,5 år sedan har det på min "2 Do" lista alltid stått att fixa till bland våra utställningsbilder.
Idag var dagen det skulle ske. Jag tog med mig handskar för det är en del glas som gått sönder på golvet.
Jag tog med mig Amelie Herbertsson och Daniel Ekbladh som var till fin hjälp.
Nu har vi ställt upp bilder och slängt en massa också. Vi hittar en hel del gamla pärlor också såklart.
- Jag ser att den här bildredaktionen har varit rätt het en längre tid, sa Daniel och packade in en bild från 40-talet.
Så skönt att fått det gjort. Tack Daniel och Amelie för hjälpen.
Att slänga är alltid skönt. Rensa och bli av med. När jag stod vid containern kom det folk ut från matsalen och försökte stoppa mig men när dom såg vad jag slängde var det okej.
Någon trodde jag blivit galen.
Jo, jo.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Och kul för Amelie och Daniel att se alla pärlor. Krama dem från mig, Christina

Lars D sa...

Javisst, det känns så skönt. Nu är det fint där nere.
Nu är det andra våningen kvar men det blir ett fint augustiprojekt:-)
kram,

LD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden