torsdag 20 oktober 2011

3 timmar. 3 spalt



Idag ska Malmö FF spela match igen. Igår var det träning.
Jag åkte dit klockan 13:00 och var tillbaka på redaktionen 16:00.
3 timmars strul och uppskjuten träning för 3 spalt.
Det är sällan rättvist eller går hand i hand med det jobb vi lägger ner hur det sen blir i tidningen.
Typ.
Det är mitt kort som är inringat. På kvällen la också Peter Frennesson tid på att gå på motståndarnas träning.
Är det rimligt?
Lägger vi krutet på rätt grejer?
Jag vet inte ibland känns det inte så och ibland känns det så.
Det är ständigt ett pussel med tiden och resurserna.

Idag är det ännu tuffare och idag på kvällen så jag får möjligheten att jobba som fotograf på kvällen.
Vilken mening. Jag gör ett nytt försök.
Vi har det tufft på listan även idag så jag får hoppa in som fotograf och idag dessutom på kvällsskiftet.
Det är toppen för då hinner jag med det andra på dagen och kan fokusera på fotot på kvällen.
Fint så.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden