lördag 29 oktober 2011

Bulls eye


Foto: Karl Melander/Sydsvenskan

En fredag som jag inte hann skriva en rad på.
Märkligt. Det är mycket nu som vi säger...
Fredagsbönen gick i redaktionsledningens tecken även den här fredagen så Åsa Sjöström som skulle berätta om Afrika får vänta någon fredag till tyvärr.
Vi röstade fram Kalle Melanders bild till veckans bild och det retar mig så att den inte varit publicerad.
Extra frustrerande.
Efter bönen tog vi en gruppbild på hela gänget och Thomas Löfqvist och IDK som egentligen är sjuka kom in för det.
Fint.
Vi rundade av med en "afterwork" på stan som slutade i en piltävling. Kalle Melander kammade hem även den här segern.
Emma Larsson en hedersam andraplats och då hade jag försökt att "killa" ut henne.
Fin kväll.
Tack vänner och dessutom dök Martin upp på slutet. Han träffar jag mer och hinner snacka färdigt med ikväll.
Ny fest alltså.

2 kommentarer:

Joel Marklund sa...

Underbar bild av Kalle!

Lars D sa...

Hej Joel

Javisst, den är fin och han hade stor konkurrens från ett av Åsa Sjöströms Afrikareportage.
Hoppas allt är bra med dig.

/Larsd

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden