måndag 24 oktober 2011

Måndag



Jaha.
Då är det måndag igen. Jobbet står kvar på Krusegatan i Malmö.
Skönt och min arbetsplats väntar på att få saker gjorda kan man säga.
Christina som är toppen på alla sätt, har lovat mig att ta desken hela veckan så ska jag jäklar i mig komma ikapp på den där listan.
Vi håller på att göra en bok eller ett magazin här på bildredaktionen som kommer till jul/nyår någongång.
Det är roligt som bara den men det tar också mycket tid. Dels att sätta ihop själva boken men också att få in några annonsörer så det inte blir allt för dyrt det hela. Många möten. Mycket tid.
Nästa vecka har jag två gig som jag också behöver sitta ner med lite.
Men ju längre jag sitter här och bloggar desto mindre tid får jag till det andra så att säga.
Nu kör vi.
Eller jag menar jag.

Bilden?
Jaha, jo den är tagen på en bowlinglokal i Malmö.
Året var 2004.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden