fredag 21 oktober 2011

Slutet på dagen


Foto: Linda Axelsson & Emma Larsson/ Sydsvenskan

Vi har haft vår fredagsbön och den gick inte riktigt i samma tecken som vanligt.
Redaktionsledningen var på plats och berättade om framtiden.
Vi hade ingen som visade bilder eller berättade kring bilder. Det tar vi igen nästa vecka när Åsa Sjöström berättar om sin Afrikaresa.
Redaktionsledningen i form av Daniel&Ann fick dock vara med på bildrröstningen.
Vi enades aldrig riktigt och det slutade med en delad förstaplats mellan Emma Larsson och Linda Axelsson.
Nu tar vi helg, vi som är lediga alltså men Thomas Löfqvist och Håkan Röjder har helgvakten och kämpar på.
Ludvig Thunman har dessutom varit snäll och hoppat in på några helgjobb.

Bildmässigt har jag lite att bjuda på i helgen kan jag lova.
Följ med på bloggen så får du se mer.

Det blev förresten klart igår att jag kommer till fotomässan. Jag ska sitta i en paneldebatt.
Kul det också såklart.
Det står också i vårt redaktionella veckobrev att jag ska föreläsa fredagen den 4 november på Sydsvenskan.
Föreläsning i Trollhättan på lördagen. Dagen efter.
Mycket.
Härligt.

Nu tar jag dock helg.

2 kommentarer:

Mats sa...

Helsköna bilder, snyggt fångat!

Lars D sa...

Javisst, duktiga.
Båda två.
Tack för att du säger det.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden