torsdag 24 november 2011

Bilder och sallad



När du kliver av på redaktionsplanet på Sydsvenskan och går mot redaktionen så hänger dom här bilderna.
Min friidrottsbild och Thomas Löfqvists björnbild.
Nu har dom släppt lite och hänger liksom ner lite.
Bilderna skildrar hela stämningen här på redaktionen. Lite ledsen på något sätt.
Det är tärande och jobbigt. Svårt med energin.
Om jag lämnar in dom och får dom omramade, kan det vara så att stämningen och hela situationen blir bättre då?
Hur som helst måste det göras.
Kanske nästa vecka är en bra tid för det.

Igår kväll var vi ett litet gäng som träffades nere i filmsalen och gick igenom våra bilder som vi ska skicka till Årets Bild.
Vi käkade sallad den här gången.
Nyttigare så.
Johan Bävman visade lite och så fick jag slänga ihop det lilla jag själv gjort det här året.
Vi fick också in två gäster i from av Daniel Ekbladh och Hugo Nabo vilket var riktigt roligt.
Dom passade också på att visa lite som dom gjort.
Duktiga.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden