lördag 31 december 2011

Gott Nytt år!



Det är nyårsafton. Bara några timmar kvar. Här där jag är alltså.
37 grader visar termometern och i den indiska oceanen mötte jag direkt en brännmanet som kysste min kropp direkt.
Någon måste göra det och just nu är det jag.

Idag är också min sista dag som bildchef på Sydsvenskan innan jag hoppar tillbaka som fotograf på samma avis.
Det gör att jag precis signerat de sista fakturorna i ett rum med AC.
Skönt, nu var det gjort liksom.

Men jag kommer såklart fortsätta blogga även om det förmodligen blir lite mindre av det.
Allra helst nu när jag fortsätter min ledighet här nere, down under.

Tack till dig som tittar förbi här ibland, det är roligt med alla läsare.
Tack också till er som skriver kommentarer, det är extra roligt.

En kommentar om mina påsar jag syr. Låt mig säga att det är mer en liten påse som du kan ha sladdar i.
Objektiv är inget att fördra direkt för i mina påsar ligger inte gluggarna säkert direkt.

Under 2012 får du nog följa mer med bakom kulisserna som fotograf istället för som bildchef.
Livet rullar på liksom.

Måtte vi ha några nominerade i Årets Bild från Sydsvenskan.
Det hade suttit fint i januari kan jag lova.

Gott Nytt år!

6 kommentarer:

Hussein El-alawi sa...

Gott nytt år chefen .. Vi ses nästa år

Lars D sa...

Tack det samma broder!
Ses på andra sidan.
/LarsD

Anonym sa...

gOTT nYTT åR FRÅN vRETEN

Mikael Söderholm sa...

Dans kring Norfolkgranen på självaste Nyårsafton! Finns väl inte mycket som sår det - tror Du kanske! Här på Dg.57 spisades det Mälargös ikväll! Gott Nytt från andra sidan klotet!

Jan-Erik Lindkvist sa...

GNÅ från Hjo. Blogga på, du gör det bra.

Mattias Johansson sa...

Down under alltså!? Skönt! En värdig början på året låter det som :)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden