lördag 17 december 2011

Superfredag 9



Jag hade satt ihop en keynote med bilder från de sista tre åren och skulle försöka berätta om hur det är att vara chef.
Vi skulle också gå igenom det sista året och se om vi levt upp till dom mål vi satte upp förra året.
Jag hade satt ihop en fotoquiz med 29 frågor och det är just det som dom håller på med på den här suddiga bilden.
Det var svårt såg det ut som. Vinnaren som blev Peter Frennesson vann på 12 rätt.
Tvåa kom Linda Axelsson och trea Johan Bävman.

Vi passade också på att tacka av vår fina praktikant Ludvig Thunman.

Den här dagen har jag sett fram emot. Mitt första år som chef var det en ibland ganska stor längtan och sen har det rullat på och nu känns det nästan lite vemodigt.
Ett testamente alltså.
Det har varit en ära att få varit chef till ett sånt här fint gäng kan jag lova och det har varit väldigt lärorikt också.
Nu är den tiden snart slut dock.

Vi rundade av kvällen med ett julbord nere i hamnen som var väldigt fint.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden