onsdag 18 januari 2012

3 bröder



Det blir lite tjatigt med alla strandbilder på bloggen, säger min äldsta dotter.
Jovisst, hon kan ha rätt men är jag på stranden så är jag på stranden.

Här på bilden rullade vågorna, stora, in på ett lite nytt sätt.
Beachen var aktuell för att spela in "Baywatch" på när dom krisade ekonomiskt i Californien.
Men byborna här sa nej, tack och så fick dom 3 männen behålla sin utsikt för sig själva.

Två stränder norr om denna, där jag låg och badade var det en surfare som blev biten av en haj.
Det är ju lite så dom jobbar här.

Idag får vi veta vilka som är nominerade i ÅB.
Det blir spännande.

Läs gärna detta om att vara pappa.
Det vi vet är att hur vi än gör, gör vi fel.
Konstig kontrast till filmen igår om en ensamstående pappa.

Jag ser att Trent Parke ställer ut i stan om en månad.
Så typiskt.
Men galleriet säljer hans bilder så kanske jag tar en sväng förbi ändå.

Jag hittar några tänkbara reportage som vore roliga att göra.
Men det sker när jag är hemma.
Är det inte alltid så?

Idag ser det ut att bli en bra dag.
Jag måste hitta fotomagazinet som jag skrivit om.
Rullsushi-lunch.
Glass.
Sen förbi det där galleriet jag skrev om några rader upp.
Typ så.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden