torsdag 12 januari 2012

Sydney 2012-01-12



Inser mer och mer att Sydney är en fin stad.
Kände det redan 2000.

Besöker Crumpler.

Äter god sushi.

Åker båt till Balmain.

Får några fina ideér.
Måste klura vidare på det.

Blir lite arg över hur fina serietidningsaffärer det alltid finns så fort jag lämnar Sverige.
Stora som akademibokhandeln men med bara serier.

Får ett fint mail ifrån en kollega i Östersund.
Glad i magen.

Imorgon hyr jag bil.
Sticker ut på vägarna igen.

Läser Dags krönika i Skånska Dagbladet tack vare Jonas som länkade till den.
Vet inte riktigt vad jag ska säga eller tycka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skämdes exakt lika mycket, och skrev om det, när en del av offren för brandkatastrofen i Göteborg skulle begravas. Några av min kära kolleger trängdes framme vid gravenöppningen för att kunna plåta skrikande kvinnor med 28:an.
Fy fan, det glömmer jag aldrig
Tommy S. fd. DN

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden