fredag 13 januari 2012

Katoomba 2012-01-13



Visst, jag har hyrt en hyrbil.
Det är så fint att kunna kuska runt lite.
Idag blev det många mil.

Jag får ett tips om att köpa och läsa SMH på fredagar.
Det är nu gjort. Nej tack, säger jag. Nu får det räcka.

Jag har sett koalabjörnar. Trötta.

Åt en väldigt god glass.
Golden gaytime heter den.

Imorgon ska jag faktiskt jobba har jag tänkt.
Men säger inget mer om det här, vill liksom inte ha några förväntningar.
Batterier är laddade och jag är laddad åtminstone.
Jag sitter på jobbet bredvid 5 andra fina kollegor där vi spelar musik varannan gång.
Så för att inte sakna dom för mycket så sätter jag ihop en låtlista som jag kan lyssna på imorgon när jag kör norrut.
Liksom för att tänka på dom och för att få den rätta känslan. Några är lätta, andra är svåra.
Jag ger dom 2 låtar var så är jag nog framme efter det. Det blir en fin morgon i bilen.
Såhär ser listan ut då.

IDK
Ebba Grön, Flyktsoda
IDK
M.Wiehe, Det räcker nu
Röjder
Joy Division, Atmosphere
Röjder
U2, Until the end of the world
Bävman
National, Runaway
Bävman
The tallest man on earth, troubles will be gone
(Johan är lite svår men jag tror han skulle kunna spela detta)
Frennesson
Dylan, Don´t think twice, it´s Alright
Frennesson
Radiohead
Codex
(Frennesson är riktigt svår men detta står han för)
Linda
Veronica Maggio, Mitt hjärta blöder
Linda
Robyn, Dancing on my own


Yes!
Nu är det Karl Pilkington på TV,n.
Jag måste sluta tror jag.

Ha en fin-fin helg och som sagt.
Jag håller tummen till Sydsvenskans fotografer i ÅB.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint val vännen, tur du inte tog Gunnar.
kör försiktigt.
Kramen

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden