tisdag 7 februari 2012

5 mil och en mållinje



Jag har kollat igenom min pärm från OS i Nagano.
Njaee...det är inget direkt som jag går igång på om jag säger så.
Mycket hockey.
Filmen är kornig och sådär.
Inget jättehöjdare att se direkt.
Nu tar jag mig an OS i Sydney och ser om jag lärt mig något sedan Nagano så att säga.

Här är en bild på Niklas Jonsson när han går i mål efter 5 mil i spåren.
Han fick ett silver för besväret.

Annars myser jag efter en fin dag. Det var varmt i Malmö idag, solen värmde.
Började dagen med några matcher i squash mot Fabrikören.
Det är inte varje dag vi ses längre tyvärr. Förr delade vi nästan livet med varandra på varsina håll.
Allt rullar vidare men det är fint att ses kompis.
Sen var det långlunch på konsthallen som rundades av vid 14:30.
Ja, du hör ju.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden