onsdag 22 februari 2012

Tommy Ellingsen


Årets Bild, Norge: Tommy Ellingsen

Jag blir glad att se att Tommy Ellingsen tagit Årets Bild i Norge.
Hurra för honom.
För något år sedan så var jag i Stavanger och föreläste och efter middagen vi hade så bad han mig kolla på hans bilder från ett reportage om amerikansk fotboll.
Det vann han sedan pris på i norska årets bild och nu kammar han alltså hem Årets Bild.
Jag träffade också Tommy snabbt i Perpignan.
Det är en glad man.
Extra glad idag hoppas jag.

Det som också gör mig glad är ju att jag med min iPad kan ladda ner hela norska Årets Bild boken direkt till min ipad och kolla in alla vinnare och annat.
Kanon.


Foto: Lars Idag Waage

2 kommentarer:

Lars Idar Waage sa...

Dette var kjempegøy. Mest for Tommy, men også for oss kolleger ;)

Lars D sa...

Såklart, framgångar drar med sig hela gruppen.
Njut och mys!
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden