måndag 30 april 2012

Fylleslaget

Idag var jag på det största fylleslaget jag sett någonsin. Roskilde och Hultsfred och andra givna fylleslag. 
Släng er i väggen. Här träffas folk bara för att supa. Ingen musik, ingen sport. Bara supa. 
Jag kom klockan 10:00 och då var det redan i full gång det hela.

Jag och min fina kollega Hussein El-Alawi hade ju tagit i hand på att vi skulle producera bildspel från alla jobb vi gjorde under dagen.
Visst, jag hann men det blev lite för snabbt och då får ju allt lida på något sätt.
Jag gjorde ett med still bilder som du med lätthet ser här och så gjorde jag ett med lite rörligt som du ser längst ner i det här inlägget.

När jag kom hem fick jag ta en dusch för att få bort all öl och rosé som jag fått hällt eller sprutat över mig.
Men som vi alltid säger.
Det är skönt att vara ute på fältet igen.
Dessutom kom sommaren till Lund idag, ja det ser du ju på bilderna.






































Här nere är alltså den lilla filmen, gjort under stress men det kan ju finnas ett mervärde i det till iPaden ändå.

2 kommentarer:

Mattias Johansson sa...

Skönt att se att du är igång på riktigt igen!!!

Lars D sa...

Tackar-tackar!
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden