söndag 15 april 2012

Inköps/Inspirations lägret 9



På min inköpsresa passade jag på att träffa Thomas och Pontus också för en middag.
Det blev en trevlig och sen får jag nog säga, kväll.

Pontus gick hem men jag och Thomas fortsatte en sväng och det gjorde vi i Lundells anda.

Eller kan det va så
Att du serverar sprit
För jag måste ha nåt
Som ger mej esprit
Måste ha nåt med färg i.
Ge mej en Bloody Mary
Du behöver inte stirra
Som du gör
Du har ju redan sett allt förut.
Mina fläckar och fransar
Är äkta
Liksom min smutsiga trut
Jag tar ingenting gratis
Och det enda jag ber om
Är: Stäng av ditt förakt
Mitt öde är ett annat än ditt
Men vi styrs ändå av samma makt
Mitt liv
Är lika mycket värt som ditt
Så ge mej min drink
Ge mej min drink.


Tack för en fin kväll och tack också för hjälpen med andra grejer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Två gamla hundar, typ.
/M

Thomas Nilsson sa...

...snarare två hundar i sina bästa år!

Men helt klart en kväll i "Bartenders" anda.

Mycket trevligt!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden