lördag 21 april 2012

Kopiera


Jaq vet att det är lördag och jag är egentligen ledig men jag kunde inte låta bli att sätta mig och kopiera lite från fredagens jobb. När jag ändå var inne hittade jag min Japan mapp också så det blev några bilder till.

Jag vet inte om du såg det men jag skrev förut att jobbet jag gjorde på pendlarna i Japan var svårt för det var så himla många tåg som hade klistermärke på sina dörrar. Här nere är en sådan variant och jag stör mig så på dom där stora vita plattorna. Nu tog jag ju rätt mycket så jag har så det "räcker" ändå.




2 kommentarer:

Claes Thureson sa...

De där tunnelbanebilderna, de är ju skitbra! Släpp klistermärkena, du klarar dig utan dem.

Lars D sa...

Tack Claes. Ja, jag skiter i dom med klistermärke. Nu ska det göras en liten film så att säga med bilderna.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden