torsdag 19 april 2012

Tillbaka



Shit! Jag är tillbaka på min arbetsplats på Sydsvenskan.
Ny tjänst. Nya chefer.
Det känns ledsamt att se Johan Bävmans och Kalle Melanders platser tomma.
Usch, vad jag kommer sakna dom i det här rummet. I diskussionerna och deras driv.

Nu är jag fotograf igen. Känns lite, vad ska jag säga, spänt.
På något sätt mer spänt nu än när jag blev chef och tog tåget ner den 2 januari från mina föräldrar för att göra min första dag som chef. Årets var då nyfyllda 2009.
Jag kan och har ju summerat mina chefsår många gånger men nog hade jag en väldigt fin tid.
Jag fick chansen att jobba med några av Sveriges bästa fotografer och försöka leda dom framåt.
Nu är jag deras kollega igen. Nytt fokus och ny ork.

På min plats hänger det en guldväst som jag såg Jenny skrev om i senaste numret av F.

Nu ska jag kalibrera min dator och lägga över grejer i min fina Drobo.
Sen kör vi väl!

Bilden är från SM i friidrott i Gävle, sommaren 2011.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden