måndag 16 april 2012

Vägen till succé



Shit vad sladdar jag har i 2 olika lådor. Huller om buller mer eller mindre och rätt många är helt inaktuella inser jag.
Jag går igenom min "combatpåse" som jag hade när jag var fotograf. Den är idag ett skämt.
Sånt här måste fixas innan torsdag.
I en combatpåse ligger det laddare till kamerorna. Till telefonen.
En vevladdare om det inte ens finns ström. Ethernet-kabel. En Letherman.
En sån där reseomvandlare till alla jacken i världen.
En ficklampa.
En grendosa (heter det så?) med plats för 3 olika strömsugna grejer.
För att kunna sova ordentligt måste den där påsen vara klar för att bara greppa och sticka om det behövs.
Nu är den uppdaterad och mycket mer lik den jag hade för tre år sedan.
Skönt så. Jag bockar av punkterna.

Nu ligger dessutom kamerorna på laddning.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden