onsdag 25 juli 2012

Ron


Då var första frukosten avklarad i London för den här gången.
Dom är bra på det, engelsmännen. Deras bacon är ju något helt annat.
Men svampen och bönorna och dom andra rörorna...nej jag vet inte.
Det där fruktteet var ingen lek heller om jag ska var ärlig.
Varje dag är en ny lärdom.

Det slår mig här på morgonen att jag inte hunnit kopiera Tough Mudder som var mitt mål innan OS.
Det får ligga ett tag till alltså.
Dumt, eller kul att ha något att göra till hösten också så att säga.
Du ser ett knäpp från det i det här inlägget ändå.

Ta dig en titt här.

Vad händer i OS-verkstaden idag då frågar du dig?
Jo, nu ska jag packa ihop mina grejer och ta tåget till MPC (main press center) och där lägga in allt i mitt skåp (321).
Sen sticker jag och Heidi ut på vårt första uppdrag här.
Sen väntar en lite mer seriös planering inför helgen tänkte jag.
Jag måste också lämna in mina pocket wizards för att få ett klistermärke på dom som bevisar att dom är godkända.
Jag väntar mig att det går på 2 minuter. Typ.
Sen efter det börjar jag nog känna mig redo och spelen kan börja.
Lördagen är lurig tycker jag.
Redan första dagen liksom, men det löser sig nog.

Ska verkligen bildbyråerna ha 2 biljetter var till invigningen? Är det rimligt?
Ja, ja.
Glad ändå men sist på listan.

:-(

1 kommentar:

Anonym sa...

Bönorna och korven är bäst, tycker jag. Men blä för blodpuddingen. :) Nu sticker vi till stranden. /M

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden