söndag 12 augusti 2012

Dagens OS-bild 17 (mountainbike)


Till sist valde jag den här bilden som dagens OS-bild.
Nicklas Elmrin hjälpte mig att välja också. 
Tack Nicklas.
Det blev på hemmahoppet som heter Last i efternamn men trots det ändå kom in på en åttonde plats.
Det var svårt att stå riktigt där man ville och i början av OS varnade Bob Martin för just den här sporten. Det är så bergigt och långt att gå så åk inte ens ut dit, sa han och skrattade.
Nåja, så farligt var det väl ändå inte men svårare med platserna tyckte jag.
Detta var också första OS-dagen jag inte släpade på mitt stora 500mm.
Skönt.
Heidi Silvander skriver bra som vanligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser vackert ut. En roadtrip i England när vi har roadtrippat Europa och norra Skandinavien, kanske? :) /M.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden