söndag 12 augusti 2012

Hatten av!

OS börjar gå mot sitt slut. 
Jag lyfter på hatten till det, likt en gammal Pressens bild logga.
Det har i sedvanlig ordning varit ett väldigt fint OS.
Jag är trött. Det är alla.
Jag har sett en hel del riktigt bra bilder.
Jag har också sett en del tveksamt kopierade och rent utav dåliga bilder.
Har inte lyckats slarva bort något.
Jo, det har jag men funnit det igen.
Jag har varit på inte mindre än 22 sporter totalt.
Jag har lärt mig mycket.
Jag har hållit humöret uppe.
Min OS-väska har gått sönder (det har allas).
Jag ska på handboll.

Jag lyfter på hatten alltså.









3 kommentarer:

Anonym sa...

Damen i glittrig keps är fin. En kollega till William på magasinet "Horse and Hound"? /M

Lars D sa...

Haha, exakt. Det var dessutom hon som fick mig att börja "samla" på hattar.
/LarsD

Mikael Söderholm sa...

"Jazz discharge party hats"...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden