söndag 19 augusti 2012

Kollegor


Här sitter Jens Dresling och funderar på någonting.
Kanske hur man får till färgerna från en brottningsarena, vad vet jag?

Det är en duktig och väldigt trevlig kille i vilket fall som helst.
Han skriver fint och vad som är bra och dåligt med OS på sin blogg. Jag kan bara hålla med honom, överst på listan är det helt klart att träffa alla duktiga kollegor. Han är en av dom.
Han har också samlat sina bästa bilder här.

Liksom Nicklas Elmrin på GP som jag lyckades fira av sista natten med dans på ett skumt ställe dessutom. Duktig och trevlig.
Nicklas hade samma uppdrag som mig att ta en OS-bild varje dag och du ser dom med lätthet på GP,s blogg.

Lars Lindqvist som jag inte lyckats se ett enda knäpp av.
DN är dåliga på det tyvärr.

Men även alla andra som mest är byråfotografer som stryker runt.
Trötta och rödögda.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden