torsdag 6 september 2012

Perpignan 4


Anders Hansson, Jenny Leyman och Sara Strandlund

Okej.
Som du fattat är ju inte jag på plats i Perpignan, det stör mig kan jag säga.
Igår startade jag ett litet nytt höstprojekt. 
Det känns roligt.
Efter det var vi ett litet gäng som på ett Perpignan-sätt samlades för att ja, du vet.
Träffas och ta en öl.
Så det gjorde vi.
Vi drack dock, håll i dig nu, Grekisk öl.

Jag brukar inte lägga ut bilder från festliga tillfällen men eftersom jag har så fina vänner och inga pinsamma bilder så gör jag ändå det.
Brukar ju inte ha med mig kameran heller om jag ska vara ärlig men nu kom jag ju direkt från "jobbet".
Roligt för när jag tog upp den så fick jag veta lite mer om inställningar och här har du några testbilder.
Det syns på alla att det ska testas på något sätt.
- Va!? kan man ställa in så?

Det blev en fin kväll med fina vänner. Värmen var inte den samma och ja, som sagt den grekiska var heller inte den samma.
Hur var utställningarna då, frågar du dig?
Inte alls. 
Det hängde en roddbåt i taket.

Daniel Nilsson och Johan Bävman

Moa Dahlin och Daniel Nilsson




Emil Malmborg

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden