tisdag 30 oktober 2012

Fool/Foto/Tisdag


Kommer du ihåg att jag tipsade om nummer 2 av Per-Anders Jörgensens tidning Fool?
Jag hade fel, den kommer inte förrän slutet av november.
Jag återkommer alltså med det.

Annars kom jag hem igår och i brevlådan låg det ett nytt nummer av FOTO.
Ja, du ser ju vem som har omslaget, eller hur?
Kul.

Idag är det tisdag och jag är först på jobbet. 
Så är det ofta.
Nu kommer Martin Lindeborg in genom dörren.
Lars Brundin med. Nu börjar det.
Jag har ett möte snart och sen är det ut på uppdrag såklart.
Kul.

Annars kan du ta dig en titt på en playboyfotograf här nere.





4 kommentarer:

Åsa Sjöström sa...

Kul med tidningen Foto. Ska definitivt införskaffa mig en:)

Daniel Nilsson sa...

...Och jag kommer läsa exemplaret som Åsa köper!
Härligt Lasse!
Skall bli roligt att se!

Lars D sa...

Haha, låter som ni har en fin plan:-)
/LarsD

Mattias Johansson sa...

Hälsa Martin L!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden