fredag 12 oktober 2012

Madrid 1


Torsdagen gick verkligen i huvudvärkens tecken.
Jobbigt.
Helt slut och matt hela dagen.

Jag höll en föreläsning i vår filmsal till lunchen om OS i London.
Sen stack jag vidare mot flygplatsen.

Landar sent i Madrid, fortfarande lika ont i skallen och när jag lägger ner huvudet på kudden.
Ja, du vet den känslan.
Min hotellutsikt är såhär och hotellet som enligt dom själva har 4 stjärnor ska nog mer vara 3 eller kanske 2.
Men 1970 var det nog fyra.
Roligt.
Jag ska försöka leka inredningsfotograf så får du se senare.
Nu ska jag nämligen fokusera på annat.

Hemma är det senare fredagsbön och jag missar den. Typiskt.
Det ryktas dessutom att Anna Bank kommer på besök med sin söte son.
Jag hoppas jag får rapporter av mina fina kollegor.

Nu ska jag med tunnelbanan.
Hörs.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden