lördag 13 oktober 2012

Madrid 4

Jag lär mig mycket om kroppsideal. Ideal jag varken kände till eller egentligen vill veta något om.
Men det är ändå en kunskap att bära med sig.

Känner mig lite trött och sitter nu i skrivande stund i receptionen i en av dom bruna stolarna som du såg i ett tidigare inlägg.
Gillar verkligen inte att nätet inte fungerar på rummet. Den som känner mig säger säkert att det kanske är bra för mig. Jo, så kanske det är men det gör mig ju bara ännu mer stressad.
Nu sitter jag här.

Bodybuildare som jag hänger med äter riskakor och sprayar färg på sig själva så dom blir bruna.
Lukten blir där efter.
Riskaka och den där lite söta unkna lukten av den där färgen.
En del av dom rollar på färgen själv men det finns också "proffs" som sprayar på dom.
Då får man gå in lite bakom, (jag kommer tyvärr inte in där) och gå in i ett litet enmanstält och så får du alltså spray på dig. Det gör du naken och det kanske är därför jag inte får gå in där.
Eller så får jag det, jag har faktiskt inte frågat.
Nog om det.
Nej, förresten.
1000 kr kostar det.

Magrutor är vardag här och har du tränat riktigt, riktigt mycket så får du rutor även på arselet.
På skinkan liksom. Det är plus med rutor, eller ärligt talat blir det mer ränder av det på gumpen.
Du får dock inte dra in dina redan riktigt, riktigt tighta badbyxor i "benan" så dom syns men det gör en del ändå.

Ja, det är vardag i bodybuildarvärlden.
Jag är på plats.

Madrid då?
Jo, staden bjuder på svensk sommar ungefär.
Jeans och T-shirt funkar fint.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och riktigt små kallingar har de. /M.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden