tisdag 23 oktober 2012

Severin har namnsdag


Igår var det måndag.
Jag stod på en filminspelning mellan 07:00 och 16:00.
Nere i hamnen såklart och vindarna kröp in under jeansen och den tjocka jackan jag hade.

Idag är det tisdag och jag tror ärligt jag har tinat upp mig men jag är inte riktigt säker ändå.
Tror inte jag frusit så mycket sedan jag var på Selånger-VSK i bandy i Sundsvall.
Jag tror året var 1988.

Ja, ja jag inser också att du struntar fullständigt i det.
Men ändå. Nu vet du.

Idag är jag stationerad på en av våra lokalredaktioner som kallas Malmö.
Jag har fått igång min plats här nere och ska snart flytta på bilen till en parkering lite längre bort.
Allt flyter på.

Annars inget nytt direkt.

5 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Idag är det tisdag kompis...
Du har 3 dagar kvar å jobba denna veckan...
=)

Lars D sa...

Shit, jag kanske inte har tinat ordentligt ändå...
Tack.

/LarsD

Claes Thureson sa...

Jag vet var bilden är tagen! Får man pris?

Lars D sa...

Javisst, om du vet får du pris Claes.
/LarsD

Claes Thureson sa...

Gött! När och var hämtas det?

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden