onsdag 31 oktober 2012

Soptunne-dagen

Vaknar sent. Har sovmorgon. Jag har bytt idag från dagpass till kvällspass.
Det gör att jag kan sova ut.
Såg Palme igår. Inte först, jag vet men jag ser den väl när jag vill?
Otroligt bra.
Fint gjord och det finns mycket att säga om den. Om Sverige.
Se den.
Emma, Jenny, Lisbeth och LeifÅ och jag ser den tillsammans.
LeifÅ bevakade Norrmalmstorgsdramat för Sydsvenskan. Det blir mycket snack.
Fint att ses och höra med för den delen.
Jag letar efter LeifÅ i filmen men är inte riktigt säker på att jag ser honom.
Fint att se Lars Nyberg ändå. Jan Collsiöö skymtar förbi. Jag tror mig se Kalle Melader på slutet,utanför akutintaget.
I vit täckjacka!

Surfar runt, fortfarande i sängen, och Micke Berg tipsar om en fotograf som heter Jordan Manley.
Jag ser filmen om Japan. Det finns alltid ett sug i mig att vara där, att åka dit.
Japan är Japan.
Jag lägger upp några filmer här nere som du kan kolla.









Hade gärna haft en sån där "slide" till stativet men kan fortfarande inte fatta varför dom är så dyra.
Sjukt.
Ikväll väntar fotboll för mig. Får se hur kallt det blir. Ja, jag tar vantar och mössa på.
Så klart.

Känner bara att det finns så mycket jag vill göra.
Men vad är det som hindrar mig?
Sätt igång!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden